beantwoord

Stopzetten flexabonnement op kaart die niet meer in bezit/gebruik is

  • 11 January 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Beste heer/mevrouw, 

Ik wil graag één flexabonnement direct stopzetten.

 

Ik heb de volgende kaart niet in gebruik: 3528 *********. Echter, wordt er wel nog steeds maandelijks een factuurbedrag van 5,60 afgeschreven voor een Flexabonnement. Deze kaart heb ik niet meer in bezit, dus ik zou graag per direct dit abonnement stop willen zetten.  Hopelijk is dit mogelijk!

Ik kijk uit naar uw reactie, alvast dankjewel! 

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 January 2024, 17:07

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Neem contact op met de klantenservice, dit kan telefonisch, via chat, X of Facebook. Geef daarbij aan dat de kaart niet meer in gebruik is. Normaal gesproken moet je een abonnementsbeëindiging ophalen bij een machine, als je de kaart niet meer hebt kan dat niet. Klantenserive kan het abonnement dan nog wel beëindigen, de kaart moet hiervoor dan wel geblokkeerd of al enige tijd verlopen zijn.

Reageer