Ik probeer al ruim een week om een dalvoordeelabonnement met keuzedagen online te bestellen. Ik krijg na het invoeren van de pasfoto voortdurend de melding 'storing'. Verschillende browsers reeds geprobeerd.
waarom slaagt NS er maar niet in om de voortdurende storing bij de aanvraag van een abonnement op te lossen. ZEEEEER FRUSTREREND.
Het is al maanden, zeker sinds augustus, niet mogelijk een foto te uploaden bij aanvraag van een Dal Voordeel abonnement op saldo.
Zie bv
Met daarin nog meer linkjes naar andere topics hierover.
Omdat het nu al zo lang duurt heb ik niet het idee dat een oplossing hiervoor prioriteit heeft bij de NS. Helaas.
Advies is om in overleg met de klantenservice (zodat er een notitie met de toezegging komt) de kaart los te bestellen bij OV-chipkaart en dan het abonnement te kopen als de kaart binnen is en de kosten van de kaart terugvragen.
Wat eventueel ook kan als u die Keuzedagen niet direct nodig hebt, eerst een Flex Dal Voordeel abonnement met nieuwe kaart te bestellen, dit Flex abonnement na een maand opzeggen en van de kaart verwijderen en dan het Dal Voordeel op saldo met Keuzedagen.
Momo's advies is inderdaad prima, of je geeft het bij KS aan en krijgt dan restitutie voor een losse aanschaf van een OV-chipkaart (€ 7,50). Ik heb het probleem intern toch weer even aangekaart, zodat er nog eens kritisch naar kan worden gekeken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.