storing abonnementsaanvraag | NS Community
beantwoord

storing abonnementsaanvraag

  • 30 October 2022
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Ik probeer al ruim een week om een dalvoordeelabonnement met keuzedagen online te bestellen. Ik krijg na het invoeren van de pasfoto voortdurend de melding 'storing'. Verschillende browsers reeds geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Momo 30 October 2022, 22:03

Bekijk origineel

3 reacties

waarom slaagt NS er maar niet in om de voortdurende storing bij de aanvraag van een abonnement op te lossen. ZEEEEER FRUSTREREND.

Reputatie 7
Badge +3

Het is al maanden, zeker sinds augustus, niet mogelijk een foto te uploaden bij aanvraag van een Dal Voordeel abonnement op saldo.

Zie bv 

Met daarin nog meer linkjes naar andere topics hierover.

Omdat het nu al zo lang duurt heb ik niet het idee dat een oplossing hiervoor prioriteit heeft bij de NS. Helaas.

 

Advies is om in overleg met de klantenservice (zodat er een notitie met de toezegging komt) de kaart los te bestellen bij OV-chipkaart en dan het abonnement te kopen als de kaart binnen is en de kosten van de kaart terugvragen.

Wat eventueel ook kan als u die Keuzedagen niet direct nodig hebt, eerst een Flex Dal Voordeel abonnement met nieuwe kaart te bestellen, dit Flex abonnement na een maand opzeggen en van de kaart verwijderen en dan het Dal Voordeel op saldo met Keuzedagen.

Momo's advies is inderdaad prima, of je geeft het bij KS aan en krijgt dan restitutie voor een losse aanschaf van een OV-chipkaart (€ 7,50). Ik heb het probleem intern toch weer even aangekaart, zodat er nog eens kritisch naar kan worden gekeken.

Reageer