Toen ik zondagochtend / middag NS-flex abonnement op mijn OV-kaart wilde zetten, was er technische storing bij de NS-website, waardoor dat niet lukte. Nu vol tarief gereisd (19.10 ipv 40% korting). Kan ik hiervoor geld terugvragen? Een dag later lukte het wel om dit abonnement op mijn kaart te zetten. Beetje zonde :)
Hoi maaikeolsman,
Je kan het altijd vragen natuurlijk. Zijn toch weer twee biertjes Alleen niet hier op deze community, hier helpen reizigers elkaar. Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X (voorheen Twitter).
Normaal gesproken kun niet achteraf korting claimen voor een reis die je maakte zonder abonnement. Als je contact hebt opgenomen met NS klantenservice vanwege de storing dan zal daar een notitie van zijn en heb je grotere kans dat ze je tegemoet gaan komen.
Je had wel al jouw studentenreisproduct van jouw kaart gehaald toen je het nieuwe abonnement wilde aanvragen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.