beantwoord

storing flexabonnement

  • 18 January 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Op 1 januari had ik een NS flex abbonement aangevraagd voor Daluren. Deze was geaccepteerd en op 2 januari kreeg ik een mail dat ik heb kon afhalen bij de automaat. Dat heb ik meteen gedaan.

Nu heb ik recentelijk een mail ontvangen dat de bestellingen niet goed op mijn kaart kwam en ik dus NIET met korting heb gereisd afgelopen 2 weken. Kan ik dit declareren? het kwam namelijk door een NS storing en ik heb sindsdien dus moeten volledig het bedrag moeten betalen.

 

groet,

Alice

icon

Beste antwoord door MoDe 18 January 2023, 21:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer