Skip to main content
Antwoord

storing ns app

  • December 24, 2023
  • 8 reacties
  • 2192 Bekeken

Is er een storing in de NS app,ik kan mijn product niet zien en de samenreiskorting niet aanzetten,bij mijn partner hetzelfde probleem.

Morgen reizen we met de trein,zou fijn zijn als alles het doet.

Gister kon dit nog wel…

 

Groetjes

Beste antwoord door Jan Haverkamp

Probeert u het vanmorgen nog een keer. Anders is inloggen via de website een andere mogelijkheid. Lukt het dan nog niet, neem dan telefonisch of via de chat contact op met de klantenservice.

8 reacties

Probeert u het vanmorgen nog een keer. Anders is inloggen via de website een andere mogelijkheid. Lukt het dan nog niet, neem dan telefonisch of via de chat contact op met de klantenservice.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 24, 2023

Samenreiskorting kan ook als e-ticket aangeschaft worden als het via de app of website niet kan.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 24, 2023

Zo te zien werkt het weer, korte storing dus.


  • Op het juiste spoor
  • February 19, 2024

Sinds 2 weken kan ik de bewaarde reizen in de NS app niet meer verwijderen. Ik heb de cache van de app geleegd en ook die van mijn telefoon. Heb de app inmiddels al 6 x verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Alles zonder resultaat. Klantenservice aan de lijn gehad. Niets wijzer geworden. Zijn er meer mensen met dit probleem? Hoe dit op te lossen?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • February 19, 2024

Wat vervelend! Weet @Reny hier toevallig meer over?


  • Reisleider*
  • January 25, 2025

Klopt het dat er een storing is met de NS app? Zodra ik hem open dan sluit hij gelijk af. De app verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • January 25, 2025

Klopt het dat er een storing is met de NS app? Zodra ik hem open dan sluit hij gelijk af. De app verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. 

Zie:

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • January 25, 2025

Voor de zoveelste keer dus niet goed getest. Gevolg hiervan de klantenservice wordt overstelpt met klachten. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven dat NS hiervan gaat leren.