beantwoord

Student OV weekend en Week

  • 7 May 2024
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Hallo,

Komend weekend ga ik met een groep studenten naar Antwerpen vanaf Utrecht Centraal. We vertrekken vrijdagmiddag en komen zaterdagavond weer terug. Enkele hebben een studenten week abbonement, en enkele een studentenweekend abbonement. Hoe boek ik nu de tickets op de website? Kan ik voor iedereen klikken op 100% vrij in Nederland? Of moet ik een combinatie maken tussen week en weekend en 100% vrij en 40% korting?

icon

Beste antwoord door Seinhuis 7 May 2024, 09:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Het wordt een combinatie van 40% en 100% korting in NL. Op https://www.studentenreisproduct.nl/ik-ben-een-reizende-student/geldigheid-studentenreisproduct/ staat de geldigheid.

 

Tip 1: Indien jullie met IC via Breda en Noorderkempen reizen, vergelijk de prijs met een ticket naar Antwerpen en een ticket tot Noorderkempen, en vanaf daar Youth Ticket voor €7,50 enkele reis of weekend ticket (normaal vrijdag na 19:00. Aankomend weekend vanwege Hemelvaartsdag vanaf woensdag 19:00 en dus vrijdag hele dag geldig, zie verlengde weekend)

 

Tip 2: Vanaf Roosendaal (sprinter via Essen (B)) kost tot/met jaar 25 jaar €6,50 enkele reis. Indien korting in Nederland worden toegevoegd dan wordt het reis goedkoper.

 

 

Reageer