Skip to main content
Antwoord

studentenov

  • July 11, 2022
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn factuur, ik moet nu 57 euro betalen alleen omdat ik zegmaar te vroeg mijn duo heb gestopt door m'n moeder die zei dat ik m'n spullen voor school moest stoppen omdat ik een tussenjaar ga doen,

maar daardoor moest ik nog 1.5 maand met een gewone abonnement van jullie reizen naar school en mijn vraag is daarom kan ik dat terug vragen omdat het gewoon mis is gegaan in de communicatie tussen mijn moeder en duo?

Met vriendelijke groet,

Rianne van koetsveld

Beste antwoord door JurgenH

Voor vragen met betrekking tot je studenten OV neem je het beste contact op met DUO zelf.

Het studenten reisproduct is geen product van NS

3 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • July 11, 2022

Voor vragen met betrekking tot je studenten OV neem je het beste contact op met DUO zelf.

Het studenten reisproduct is geen product van NS


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 11, 2022

Als het is misgegaan tussen jouw moeder en duo dan zou jouw moeder het met duo of met jou moeten oplossen. NS is daar geen partij in.


  • Koploper****
  • July 11, 2022

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn factuur, ik moet nu 57 euro betalen alleen omdat ik zegmaar te vroeg mijn duo heb gestopt door m'n moeder die zei dat ik m'n spullen voor school moest stoppen omdat ik een tussenjaar ga doen,

maar daardoor moest ik nog 1.5 maand met een gewone abonnement van jullie reizen naar school en mijn vraag is daarom kan ik dat terug vragen omdat het gewoon mis is gegaan in de communicatie tussen mijn moeder en duo?

Met vriendelijke groet,

Rianne van koetsveld

Vanaf het moment dat je je studentenkaart stop zet stopt DUO ook met NS te betalen. En NS gaat je natuurlijk niet gratis vervoeren.