beantwoord

studentenov

  • 11 July 2022
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn factuur, ik moet nu 57 euro betalen alleen omdat ik zegmaar te vroeg mijn duo heb gestopt door m'n moeder die zei dat ik m'n spullen voor school moest stoppen omdat ik een tussenjaar ga doen,

maar daardoor moest ik nog 1.5 maand met een gewone abonnement van jullie reizen naar school en mijn vraag is daarom kan ik dat terug vragen omdat het gewoon mis is gegaan in de communicatie tussen mijn moeder en duo?

Met vriendelijke groet,

Rianne van koetsveld

icon

Beste antwoord door JurgenH 11 July 2022, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Voor vragen met betrekking tot je studenten OV neem je het beste contact op met DUO zelf.

Het studenten reisproduct is geen product van NS

Reputatie 7
Badge +3

Als het is misgegaan tussen jouw moeder en duo dan zou jouw moeder het met duo of met jou moeten oplossen. NS is daar geen partij in.

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn factuur, ik moet nu 57 euro betalen alleen omdat ik zegmaar te vroeg mijn duo heb gestopt door m'n moeder die zei dat ik m'n spullen voor school moest stoppen omdat ik een tussenjaar ga doen,

maar daardoor moest ik nog 1.5 maand met een gewone abonnement van jullie reizen naar school en mijn vraag is daarom kan ik dat terug vragen omdat het gewoon mis is gegaan in de communicatie tussen mijn moeder en duo?

Met vriendelijke groet,

Rianne van koetsveld

Vanaf het moment dat je je studentenkaart stop zet stopt DUO ook met NS te betalen. En NS gaat je natuurlijk niet gratis vervoeren. 

Reageer