beantwoord

studentenreisproduct gaat bij mij pas oktober in

  • 6 September 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Ik heb mijn studentenreisproduct aangevraagd maar die van mij gaat pas in op 1 oktober? Waarom gaat die van mij pas dan in? Ik heb hem 4 september aangevraagd, ik heb helemaal geen geld om heel september te gaan reizen op rekening. 
 

Komt dat omdat ik hem niet in augustus heb aangevraagd? Ik had het toen ook veel geprobeerd maar het bleek dat het aanvragen via duo niet goed was gegaan

icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 September 2023, 12:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Djoa gast,

Het Studentenreisproduct is geen product van NS. Je moet hiervoor bij DUO zijn.

Maar vermoedelijk komt het inderdaad omdat je het pas op 4 september hebt aangevraagd. Bij de veelgestelde vragen staat:

Heb je het product in de huidige maand aangevraagd. Dan mag je pas reizen vanaf de eerstvolgende maand. Alleen als je op de 1e dag van de maand hebt aangevraagd, mag je diezelfde maand nog reizen.

Badge +3

Als de vertraging komt door fouten bij DUO, dan kunt u een schadevergoeding aanvragen. Als de fout aan uw kant ligt, dan is dat niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +3

De vragen die je hier zijn bestemd voor DUO, zij gaan over het studentenreisproduct.

Geen geld hebben om te reizen is niet een probleem van NS. Mogelijk kun je bijlenen bij DUO of ouders om hulp vragen.

Reageer