beantwoord

Studentenreisproduct stopzetten

  • 8 October 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik wil mijn studenten reis product stopzetten, maar ben op dit moment in het buitenland en kan de NS niet bereiken. Ik probeer het contactformulier te openen, maar het blokkeert omdat ik de cookies niet geaccepteerd zou hebben (maar ik heb de cookies wel allemaal geaccepteerd). Ik wilde mijn kaart uit voorzorg blokkeren, alleen nu blijkt er gelijk een nieuwe kaart aangevraagd te zijn. Ik word er gek van, kan iemand me helpen? Heeft NS geen internationaal nummer dat te bereiken is vanuit Spanje, of een mailadres? Help! 

icon

Beste antwoord door iMark 8 October 2022, 12:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor het Studentenreisproduct zul je contact moeten opnemen met DUO, niet met NS.
https://www.duo.nl/particulier/ov-en-reizen/

Badge +3

Als er een nieuwe (vervangende) kaart aangevraagd is zal die wel naar je adres in Nederland gestuurd worden. Dan kan een huisgenoot of iemand anders ermee naar een servicepunt (supermarkt e.d.).

Die automaten hebben een optie om het SRP ter plekke te verwijderen, hoef je zelf volgens mij niets voor te doen verder.

Een vervangende kaart kost € 11,00 dus als je dat niet betaald hebt is het SRP nog gekoppeld aan je huidige kaart. Die zou je dan op moeten sturen naar iemand in Nederland.

Reageer