Skip to main content

Ik heb het abonnement al dubbel betaald op 17-01-2023 (abonnementsperiode van 10-01-2033 tot 17-02-2023) en 28-02-2023 (ik heb het abonnement gewijzigd, abonnementsperiode van 27-02-2023 naar 26-03-2023).

Nu kreeg ik een rekening van 129 euro. is dit bedrag inclusief het abonnement voor de periode van 27/03/2023 tot 26/04/2023?

Zo ja, dan de tweede vraag. Ik sta op het punt mijn abonnement op te zeggen. Moet ik vooraf betalen voor een abonnement dat ik niet ga gebruiken?

Bedankt. Sorry voor de fouten, ik schrijf met behulp van een vertaler

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht/My payments voor elke afschrijving een factuur vinden. Daarop kunt u precies zien waarvoor u moet betalen, en ook voor welke periode u het abonnement betaalt.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te vragen hoe het precies zit met uw betalingen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U betaalt de kosten van het abonnement altijd vooruit. Als u het abonnement opzegt, dan krijgt u het te veel betaalde bedrag terug.


Reageer