Ik weet niet of NS medewerkers hier dit soort suggesties lezen, maar het kan altijd een poging waard zijn!
De afgelopen 2 jaar hebben mijn partner en ik met veel genot gebruik gemaakt van weekend vrij met de 1e klasse upgrade voor 9 euro per maand. Vanaf september zal ik veel gaan reizen voor mijn werk waardoor ik een dal vrij abonnement wil afnemen.
Enig nadeel, het kost 40 euro per maand extra om gedurende de hele dal periode in de eerste klas te reizen. Ik heb die mogelijkheid niet om dat te doen (plus de wens) tijdens de weekdagen.
Het zou perfect zijn als de mogelijkheid bestond om de 1e klasse voor het weekend aan te zetten. Wij betalen met alle liefde die 9 euro per maand extra. Maar 40 euro per maand vinden wij iets teveel, zeker aangezien ik het ook niet kan gebruiken om mijn forens traject.
Anders moeten wij gaan schipperen met eventuele dag upgrades (á 6 euro per stuk) en dat is al snel duurder en een heel gedoe elke keer. Zou heel fijn zijn lieve mensen van de NS 😇
Suggestie: Dal vrij + 1e klasse in alleen het weekend
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.