Ik heb een hoge factuur gekregen van NS, die ik niet kon betalen. De eerste keer dat ik belde, had iemand van de klantenservice mij verteld dat ik uitstel kan aanvragen, als ik 12 februari opnieuw belde. Ik heb vervolgens 5 dagen gewacht, en opnieuw gebeld en diegene vertelde mij dus dat ik helemaal geen uitstel kan aanvragen voor een factuur. Nou dat was de eerste mis informatie die ik kreeg. Ze zei wel dat ik 3 herinneringen kreeg en dat ik tot de 25ste de tijd had om te betalen en dat ik gewoon nog met mijn abbo kan reizen. Nu is mijn abbo opeens op stop gezet, en krijg ik in de mail te horen dat ik opeens de 21ste betaald moet hebben… ik heb 2x foutieve informatie gekregen en nu moet ik opeens in 2 dagen tijd 400 eu toveren.
super slechte klantenservice en heel raar dat ik geen uitstel kan aanvragen. Als ik geen foutieve informatie had, had ik nog genoeg tijd om het te kunnen herstellen. Ik krijg ook geen tegemoetkoming voor 2x foute informatie te geven aan mij. Nu word het doorgestuurd naar incasso. Bedankt NS!👎🏻👎🏻👎🏻
super slechte klantenservice NS👎🏻
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.