Skip to main content
Antwoord

Suscription charge

  • February 19, 2022
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

marianomolina

Hi, I have a monthly Suscription for around €164 and it is still shown like that on the NS website. However, today I noticed that my Subscription costs (not counting other travel expenses) in both the NS app and mijn NS for this month (February) are €329. Almost the double amount. Does anybody know why? I haven't done any changes to my Suscription this month and I am worried it will be added/charged to my next invoice. 

Beste antwoord door Tochjo

The widget that shows your subscription costs is notoriously broken. It does not mean the amount on the invoice will be that high. Just ignore it.

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • February 19, 2022

The widget that shows your subscription costs is notoriously broken. It does not mean the amount on the invoice will be that high. Just ignore it.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 19, 2022

Welcome to the NS Community!

The counter in Mijn NS (app and website) often shows incorrect amounts. It’s a cosmetic bug.

Don’t worry about it but make sure to check your monthly invoice. It will probably be correct.


  • Op het juiste spoor
  • January 26, 2024

Ik wil het weekendabonnement graag opzeggen aangezien ik het niet heb aangevraagd, ondanks dat er staat dat ik de NS basic heb, staat er dat ik €34 moet betalen voor het abonnement

 


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • January 26, 2024

U hebt geen Weekend Vrij-abonnement, dus er valt niets op te zeggen. Er wordt ten onrechte aangegeven dat u 34,95 euro abonnementskosten hebt. Dat klopt niet. De factuur zal juist zijn en dit bedrag zal niet in rekening worden gebracht.