Mijn NS Dal Flex abonnement was vanaf 2 juni geldig, maar ik kreeg pas vandaag (6 juni) de pas binnen. Hoe kan ik het teveel betaalde bedrag voor mijn treinreis van 5 juni terug vragen?
Mijn NS Dal Flex abonnement was vanaf 2 juni geldig, maar ik kreeg pas vandaag (6 juni) de pas binnen. Hoe kan ik het teveel betaalde bedrag voor mijn treinreis van 5 juni terug vragen?
Beste antwoord door MoDe

Je had voor je ging reizen contact kunnen opnemen over dat jouw abonnement al ingegaan was maar dat jouw kaart nog niet binnen was. Je had dan couponcodes gekregen.
Maar daar heb je nu niets meer aan. Wat de makkelijkste weg is, om de gebruik te maken van de optie ‘vergeten abonnement’. Dit kun je op de NS website vinden en daar kun je jouw treinreis declareren. Lukt dat niet dan kun je alsnog telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.