Beste, ik zou graag in contact komen met ns of iemand die mij hierin kan helpen. Al jaren heb in ns fiex(op rekening) Altijd netjes betaald en ook jl is er geld afgeschreven, op 3 juli
Alleen nu is mijn kaart onbruikbaar gemaakt.. omdat er blijkbaar 51,06 openstond, vd maand ervoor dit was fraude, deze ritten heb ik nooit gemaakt, dit verhaal is al jaren bekend bij ns en opnieuw melding gedaan, gestolen kaart is blijkbaar nog bruikbaar. Dit heb ik gelijk kenbaar gemaakt op op 26 juni. Hieruit bleek dat ook mij email is overgenomen. Dit was geen probleem ,we zouden dit samen uit zoeken. Ik wilde ondanks gewoon betalen..maar mevr zei wacht op nieuwe mail daarin staat een betalingslink. Vervolgens heb ik om 3juli nog contact gehad omdat ik geen link had ontvangen en het geld dan mr zelf zou overboeken. Maar wel zodra ik tijd heb ivm spoed opname zh dochtertje. Ik vroeg nog aan deze vrouw,komt mijn abonnement niet in gevaar, Nee zei ze, geen zorgen. Dus ik heb in nacht van 5 op 6 juli alles overgeboekt. Vanavond krijg een email dat mijn abonnement is beëindigd, ik heb het wel overmaak, mr in alle stress van 24/7 in zh zitten geen kenmerk toegevoegd. Nee sorry, daar had ik ff niet aangedacht in zh!! En nu zegt mevr ik krijg het geld blijkbaar weer terug gestort, want nu gaat het nr een deurwaarder???? En nu zit ik nu met dochter in het zh en wij dinsdag nr sophia zh moeten, mr we kunnen blijkbaar dus niet meer met de kaart reizen. Een nieuwe pas aanvragen kan blijkbaar ook niet, want we staan nu als negatief gemeld, terwijl ik dit in overleg heb betaald!! Ik begrijp dit echt niet!! Ik vroeg om 'n manager ofzo en mevr zei; ga mr naar twitter of Facebook..uhh misschien heb ik dat niet🤗
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel