Teruggave bij problemen bij inchecken. | NS Community
beantwoord

Teruggave bij problemen bij inchecken.

  • 25 April 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Geachte L.S.,

Afgelopen zaterdag heb ik problemen ondervonden bij het inchecken van mijn reis van Arnhem Centraal naar Varsseveld.

Inmiddels heb ik hiervan melding gemaakt n.a.v. een mailbericht.

Ik heb een Flex abonnement en reisde in het weekend.

In de afrekening zie ik nu, dat de reis duurder is dan die op de heenreis, te weten 10,91 euro en dus mijn korting van 40% is vervallen.

 

Komt dit, omdat het inchecken niet goed gelukt is en ik dus daarom het gewone tarief ( 100%) moet betalen?

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groeten,

  1. Kolkman-Hurenkamp
icon

Beste antwoord door Tomas NS 25 April 2023, 20:33

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond en welkom bij onze Community.

Ik durf hier niet te zeggen wat er mis is gegaan, maar vol tarief als je in de daluren en in het weekend met korting reist is niet helemaal de bedoeling.

Ik wil je adviseren om in dit geval even contact te leggen met de klantenservice van Arriva, want wij kunnen de reistransacties bij Arriva helaas niet zien.

Geachte L.S.,

Afgelopen zaterdag heb ik problemen ondervonden bij het inchecken van mijn reis van Arnhem Centraal naar Varsseveld.

Hebt u in Arnhem wel bij Arriva ingecheckt en niet bij NS?

Reageer