Tijdelijk 50% korting op Altijd Voordeel

  • 26 October 2022
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Badge +3

Voor wie het nog niet gezien had.

Is Traject Vrij geen optie (minder dan 3 keer per week in de spits retour op een niet al te lang traject)? Dan pak 2 maanden 50% korting op Altijd Voordeel!

Deze actie loopt van 18 oktober tot en met 14 november 2022.


4 reacties

Badge +3

Had blijkbaar deze advertiser-interface tweet gemist https://twitter.com/NS_online/status/1582250123815309314

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom een dergelijke aanbieding niet wordt verstuurd aan mensen die aan hebben gegeven aanbiedingen te willen ontvangen? Zo kreeg ik wel 14 oktober een mail met titel “Gemakkelijk en snel uw NS-abonnement wijzigen” met deze tekst:

Alsof ik niet weet dat ik mijn Flex abonnement kan wijzigen (en gezien deze tekst is Flex Basis ook een abonnement, even nav een ander topic) want in juli had ik nog gewijzigd naar Weekend Vrij en en in augustus weer terug naar Basis. De tekst klopt bovendien niet, want mijn huidige NS Flex heb ik sinds 1 december 2021 en dat is nog niet eens een jaar. Op een andere kaart had Flex van juni 2019 tot juni 2022, dus 3 jaar jaar, dus hoe NS erbij komt dat ik nu al bijna anderhalf jaar een Flex abonnement heb weet ik niet

 

Vervolgens kreeg ik 4 dagen later een mail met titel “Kunnen we u aan korting helpen?”

 

Maar ik heb geen mail ontvangen met een aanbieding voor Flex Altijd Voordeel. Ik zou denken dat als NS dat Altijd Voordeel echt wil promoten dat ze daar een aanbiedingsmail voor sturen ipv dat je het maar toevallig moet zijn. 

 

En NS, was het nu echt nodig om in 4 dagen 2 mails te sturen, was 1 niet genoeg?

Badge +3

Zou zomaar kunnen dat die campagne voor nieuwe abonnees bedoeld is (en er dus geen mail verstuurd is naar bestaande klanten)?

Overigens kreeg ik wel meerdere mailtjes over ‘het nieuwe slot’ van OV-fietsen.

Top, dan zouden er bij een evenement (denk aan Dutch Design Week) ergens tientallen verhuurde fietsen staan en welke is ‘van jou’ na afloop?

Nou ja dat kan je zien in de NS app (na eenmalig aanmelden, dat werkt trouwens prima). Maar wat als je geen app/smartphone of internetbundel hebt? Tja, dan nummer onthouden of noteren… want een sleutel met nummer heb je dan niet… 

Maar (hou je vast) eergisteren een ineens mail vanuit de NS Community die niet in de spam beland is!

Test @Momo 

Reputatie 7
Badge +3

Gister ontving ik ook een mail over het nieuwe OV-fiets slot, dat was de enige daarover.

 

Hier komen alle mails vanuit de community nog steeds in de spam. Aan de ene kant wel lekker omdat ik soms best veel mails vanwege mentions en prive berichten krijg en de inbox daardoor flink vol kan komen te zitten. Spambox zit daarom regelmatig best vol, vaak ook alleen met de community mailtjes, al had ik afgelopen 2 weken of zo ook enkele echte spam berichten.

Reageer