ik heb mijn abonnement tijdelijk gewijzigd naar Basis omdat ik 2 weken niet ga reizen. Telefonisch vernomen dat dit mogelijk was. Moet ik dan nog eerst inchecken / aanmelden voordat dit in gang wordt gezet? Of volstaat de online wijziging en kan ik later weer een ander abonnement kiezen?
Een wijziging binnen NS Flex, bijvoorbeeld van een NS Flex-abonnement naar NS Flex Basis, wordt direct verwerkt en hoeft niet te (kan niet) worden opgehaald bij een automaat. De mail die u na de wijziging hebt ontvangen, is de bevestiging ervan. Dit geldt ook als u straks weer wijzigt van NS Flex Basis naar een NS Flex-abonnement.
Mogelijk kunt u niet over twee weken zelf weer wisselen naar een NS Flex-abonnement. Maar via de klantenservice zou u wel moeten kunnen wisselen van NS Flex Basis naar een ander abonnement, ook als er nog geen maand is verstreken sinds die wijziging.
Is het correct dat je bij omzetting van een NS Flex abonnement naar NS Basis toch €10,- admi kosten dient te betalen ? Daarmee is het voordeel over te stappen of je het abonnement tijdelijk aan en uit te zetten toch verdwenen in geval van het NS Flex dal voordeel ?
Bij een wijziging binnen NS Flex worden nooit administratiekosten in rekening gebracht. De verwarrende tekst die dit lijkt te suggereren, kunt u negeren. Als u doorgaat met de wijziging, zult u zien dat de kosten niet in rekening worden gebracht.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.