beantwoord

Tijdens afsluiten NS traject-vrij abonnement een foutmelding

  • 13 September 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

ik wil graag een ns traject vrij abonnement afsluiten. Ik heb hiervoor een nieuwe ov-chipkaart aangevraagd. Nu kreeg ik hem vandaag binnen en na alles ingevuld te hebben online krijg ik de foutmelding ‘Deze OV-Chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS-Flex. Kies een gratis nieuwe OV-chipkaart.’ Ik heb nog nooit gereisd met deze kaart en ook staat er geen abonnement op. Wat gaat hier mis? Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

icon

Beste antwoord door MoDe 13 September 2023, 23:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Ik.weet niet wat er fout gegaan is, mogelijk is de kaart beschadigd of niet geproduceerd. Het beste kun je contact opnemen met www.ov-chipkaart.nl

Het kan ook dat je het nummer van de ov-chipkaart niet goed hebt overgenomen bij de bestelling. Klopt het nummer, bestel dan nu jouw traject vrij kaart inclusief nieuwe ov-chipkaart.

Reageer