Skip to main content
beantwoord

traject abonnement

• January 2, 2025
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Hi, ik heb een abonnement gedaan om van utrecht centraal naar bussum zuid te gaan. Net merkte ik dat ik niet kon inchecken omdat die aangaf dat ik te weinig saldo had. Verder vraag ik me af of dit retour is of alleen enkel van utrecht centraal naar bussum zuid en niet andersom? Mocht het niet retour zijn welk abonnement moet ik dan afsluiten?

Met vriendelijke groet 

Daan Funken 

Beste antwoord door Olav93

Als dit een echt (NS Flex) abonnement is en geen maandaart dan heeft u het als er iets met saldo gebeurt nog niet (succesvol) op uw ov-chipkaart gezet. Dat moet bij een kaartautomaat via "Bestelling ophalen". Als het goed is heeft u daar ook een e-mail over gehad.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • Antwoord
  • January 2, 2025

Als dit een echt (NS Flex) abonnement is en geen maandaart dan heeft u het als er iets met saldo gebeurt nog niet (succesvol) op uw ov-chipkaart gezet. Dat moet bij een kaartautomaat via "Bestelling ophalen". Als het goed is heeft u daar ook een e-mail over gehad.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • January 2, 2025

Hi Daanfunken! Welkom bij de NS Community. 

Indien je voor het eerste een NS Flex abonnement besteld, dan dien je deze te activeren bij de NS kaartautomaat of OV-chipkaart automaat. zoals Olav93 aangeeft Je hebt hierover bij het bestellen een e-mail ontvangen. Ik raad je aan om deze e-mails goed door te nemen. Mocht je na het lezen van de e-mails nog vragen hebben over jouw abonnement, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de Klantenservice

Forum|alt.badge.img+1
  • NS Dienstregeling Expert
  • January 2, 2025

Aanvullend: een Traject Vrij abonnement is geldig voor beide richtingen en voor alle treinen tussen Utrecht en Bussum Zuid