Skip to main content
Antwoord

Traject abonnement verkeerde route

  • November 14, 2022
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb een Traject Vrij abonnement aangeschaft. Superhandig, alleen heb ik per ongeluk gekozen voor alleen met NS reizen en niet met NS én Blauwnet. Ik kan dit niet aanpassen op dit moment.

 

Daarom mijn vraag: hoe werkt het wanneer ik wel met Blauwnet reis? Betaal ik daar dan voor?

Beste antwoord door bahnrider

Ja-tegen normaal tarief. Alles gewoon-spreekt eigenlijk voor zich-gebaseerd op de IN+UITsjeks. En er zijn ook echt geen magische kaboutertjes die alles bekijken en aanpassen aan hoe jij denkt dat het beste uitkomt.

Ook bvb doorreizen verder als betaalde eindstation-ook aan normaal tarief vanaf dat station-wordt in voorkomende gevallen zo berekend. Dat betaal je dan met de nwe aanslag next month.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • November 15, 2022

Ja-tegen normaal tarief. Alles gewoon-spreekt eigenlijk voor zich-gebaseerd op de IN+UITsjeks. En er zijn ook echt geen magische kaboutertjes die alles bekijken en aanpassen aan hoe jij denkt dat het beste uitkomt.

Ook bvb doorreizen verder als betaalde eindstation-ook aan normaal tarief vanaf dat station-wordt in voorkomende gevallen zo berekend. Dat betaal je dan met de nwe aanslag next month.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 15, 2022

Je kunt contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of jouw abonnement nog veranderd kan worden.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 15, 2022

Als je het abonnement minder dan twee weken geleden hebt afgesloten, heb je sowieso het recht om deze zonder opgave van redenen weer te annuleren. Zie ook: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html