beantwoord

Traject abonnement verkeerde route

  • 14 November 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Ik heb een Traject Vrij abonnement aangeschaft. Superhandig, alleen heb ik per ongeluk gekozen voor alleen met NS reizen en niet met NS én Blauwnet. Ik kan dit niet aanpassen op dit moment.

 

Daarom mijn vraag: hoe werkt het wanneer ik wel met Blauwnet reis? Betaal ik daar dan voor?

icon

Beste antwoord door bahnrider 15 November 2022, 01:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ja-tegen normaal tarief. Alles gewoon-spreekt eigenlijk voor zich-gebaseerd op de IN+UITsjeks. En er zijn ook echt geen magische kaboutertjes die alles bekijken en aanpassen aan hoe jij denkt dat het beste uitkomt.

Ook bvb doorreizen verder als betaalde eindstation-ook aan normaal tarief vanaf dat station-wordt in voorkomende gevallen zo berekend. Dat betaal je dan met de nwe aanslag next month.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of jouw abonnement nog veranderd kan worden.

Reputatie 7
Badge +3

Als je het abonnement minder dan twee weken geleden hebt afgesloten, heb je sowieso het recht om deze zonder opgave van redenen weer te annuleren. Zie ook: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

Reageer