beantwoord

Traject Vrij abonnement tussen Amsterdam Muiderpoort en Hilversum

  • 19 March 2024
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ga binnenkort verhuizen van Hilversum naar Amsterdam en ik wil een Traject Vrij abonnement afsluiten voor het traject tussen deze twee bestemmingen. Ik heb echter een vraag met betrekking tot mijn reisroute. Ik wil namelijk reizen vanaf station Amsterdam Muiderpoort naar Hilversum Centraal. Nu vraag ik me af of er extra kosten in rekening worden gebracht als ik vanaf Amsterdam Centraal de trein pak naar Hilversum. Ik zou graag willen weten of deze reis binnen het bereik van mijn Traject Vrij abonnement valt, of dat er extra kosten aan verbonden zijn.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 March 2024, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi JDB94,

Amsterdam Centraal ligt niet op het traject Muiderpoort - Hilversum. Dat valt dus niet onder je abonnement. Je zult voor het stuk Centraal - Muiderpoort moeten betalen. € 2,60 in de spits, € 1,56 in de daluren.

Reputatie 3

Als u vaak vanaf Centraal wily vertrekken dan kunt u overwegen om een trajectkaart Amsterdam Centraal - Hilversum te kopen. Omdat Amsterdam Muiderpoort op de route ligt mag u ook op Muiderpoort instappen.

 

Reputatie 7
Badge +1

Als u vaak vanaf Centraal wily vertrekken dan kunt u overwegen om een trajectkaart Amsterdam Centraal - Hilversum te kopen. Omdat Amsterdam Muiderpoort op de route ligt mag u ook op Muiderpoort instappen.

 

Sprinter tussen Amsterdam Muiderpoort en Hilversum, stopt ook wel redelijk vaak (6x), IC Amsterdam CS - Hilversum doet er 20 minuten over de stoptrein Muiderpoort-Hilversum 28 minuten. (40% langere reistijd). 

Reputatie 7
Badge +3

Het verschil in abonnementsprijs is € 21,50 per maand. (€ 165,90 tegenover € 144,40)
Je kunt zelf makkelijk uitrekenen wat voor jou voordeliger is.

Reageer