beantwoord

Traject vrij, meerdere routes

  • 29 October 2022
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Beste lezer,

Ik overweeg een traject abonnement te nemen tussen Ede-Wageningen en Tiel. De snelste route is over Arnhem en daar over te stappen op Arriva naar Tiel. Een andere mogelijkheid om in Tiel te komen is over Utrecht Centraal (2x NS), wel een langere reistijd, maar zeker savonds komt dit traject wel voor in de reisplanner. Kan ik met het zelfde traject abonnement ook gebruik maken van de route over Utrecht? Dat zou voor het werk goed uitkomen aangezien ik ook wel eens in Culemborg moet zijn.

Benieuwd naar de reacties 😃

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 October 2022, 19:31

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U moet bij de aanschaf aangeven wat u wilt en betaalt daar dan ook voor:
 

 

Zoals bij de routekeuze al voorgesteld zou ik zeker Altijd Vrij overwegen in plaats van Traject Vrij met vrije routekeuze. Die 40 cent is snel terugverdiend.

Geweldig, dank voor het meedenken. 

Benieuwd of de werkgever wil meewerken aan dit alternatief. 

Mvg

Reputatie 7
Badge +1

Probeer eens/bekijk met uit de BUS naar Kesteren of nabij-tot voor kort -mede voor die studentjes te Wag. reed deze door vanaf Rhenen op schooldagen. Dat snijdt een heel stuk af.

Reputatie 7
Badge +2

Probeer eens/bekijk met uit de BUS naar Kesteren of nabij-tot voor kort -mede voor die studentjes te Wag. reed deze door vanaf Rhenen op schooldagen. Dat snijdt een heel stuk af.

Check je vermoeden eerst eens in een reisplanner alvorens hier onzinnige opties aan TS mee te geven.

Je snijdt met de bus inderdaad een stuk af, maar tussen Kesteren en Ede-Wageningen is die route desondanks langzamer dan met de trein via Arnhem.

Reageer