Skip to main content
Antwoord

Transactie van de klantenservice

  • January 18, 2023
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hoi! Ik keek tussen mijn transacties en zie dat er in de maand september 2022 10,49 Euro is afgeschreven onder de vermelding “klantenservice”. Sinds 1 september heb ik echter een altijd vrij abonnement en snap niet waar dit vandaan komt. Kunnen jullie mij hierbij helpen? 

Beste antwoord door mrfreeze

Waarschijnlijk is dit een negatief bedrag? Dan is dat het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond toen je overstapte naar een Flex-abonnement. Dit geld heb je dus juist teruggekregen.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 18, 2023

Waarschijnlijk is dit een negatief bedrag? Dan is dat het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond toen je overstapte naar een Flex-abonnement. Dit geld heb je dus juist teruggekregen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 18, 2023

Als er Klanten Service staat dan is dat inderdaad een restitutie, en gezien het bedrag gaat dat om het saldo van een OV-chipkaart. Zie je factuur van oktober, daar zou het op moeten staan.

Hier ging het om een restitutie voor iemand met een geldige (e-ticket) 2-1 upgrade, waarbij tijdens controle toch een correctietarief gerekend werd. Gelukkig kreeg diegene daar binnen een paar minuten een e-mail over!

Oh ja, en (off-topic) de terugreis vanaf Schiphol was gratis omdat Groningen - Schiphol 225 TE is en je dan binnen 35 minuten gewoon verder/terug kunt reizen zonder kosten.