Hoi! Ik keek tussen mijn transacties en zie dat er in de maand september 2022 10,49 Euro is afgeschreven onder de vermelding “klantenservice”. Sinds 1 september heb ik echter een altijd vrij abonnement en snap niet waar dit vandaan komt. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Waarschijnlijk is dit een negatief bedrag? Dan is dat het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond toen je overstapte naar een Flex-abonnement. Dit geld heb je dus juist teruggekregen.
Als er Klanten Service staat dan is dat inderdaad een restitutie, en gezien het bedrag gaat dat om het saldo van een OV-chipkaart. Zie je factuur van oktober, daar zou het op moeten staan.
Hier ging het om een restitutie voor iemand met een geldige (e-ticket) 2-1 upgrade, waarbij tijdens controle toch een correctietarief gerekend werd. Gelukkig kreeg diegene daar binnen een paar minuten een e-mail over!
Oh ja, en (off-topic) de terugreis vanaf Schiphol was gratis omdat Groningen - Schiphol 225 TE is en je dan binnen 35 minuten gewoon verder/terug kunt reizen zonder kosten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.