beantwoord

Transactie van de klantenservice

  • 18 January 2023
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Hoi! Ik keek tussen mijn transacties en zie dat er in de maand september 2022 10,49 Euro is afgeschreven onder de vermelding “klantenservice”. Sinds 1 september heb ik echter een altijd vrij abonnement en snap niet waar dit vandaan komt. Kunnen jullie mij hierbij helpen? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 January 2023, 20:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarschijnlijk is dit een negatief bedrag? Dan is dat het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond toen je overstapte naar een Flex-abonnement. Dit geld heb je dus juist teruggekregen.

Badge +3

Als er Klanten Service staat dan is dat inderdaad een restitutie, en gezien het bedrag gaat dat om het saldo van een OV-chipkaart. Zie je factuur van oktober, daar zou het op moeten staan.

Hier ging het om een restitutie voor iemand met een geldige (e-ticket) 2-1 upgrade, waarbij tijdens controle toch een correctietarief gerekend werd. Gelukkig kreeg diegene daar binnen een paar minuten een e-mail over!

Oh ja, en (off-topic) de terugreis vanaf Schiphol was gratis omdat Groningen - Schiphol 225 TE is en je dan binnen 35 minuten gewoon verder/terug kunt reizen zonder kosten.

Reageer