beantwoord

Trein abonnement geblokkeerd

  • 15 July 2022
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemiddag, 

Afgelopen week kreeg ik bericht dat de automatisch incasso van mijn NS flex + traject abonnement is mislukt. Binnen 24 uur waren deze toen ook van mijn kaart verwijderd en nu kan ik niet meer met de trein reizen, ook saldo opladen was niet meer mogelijk. Ik zou dolgraag deze factuur betalen maar op de gehele website kan ik niet terug vinden hoe groot het nog openstaande bedrag van de “gedeeltelijk betaalde”-factuur en hoe ik deze zou moeten betalen. Ook de klantenservice lijkt onmogelijk om via chat of telefoon contact mee te krijgen. 
 

Inmiddels heb ik wel al een reclame mail binnen over dat ik ervoor *gekozen* heb om NS flex te stoppen en of ik dit niet weer wil uitproberen 😠.

 

Weet iemand hoe ik de factuur kan betalen en mijn kaart kan deblokkeren? De dagelijkse dagkaartjes naar mijn werk beginnen namelijk zo duur te worden dat ik de factuur straks echt niet meer kan betalen….

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 15 July 2022, 10:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Liesa,

Het is niet gebruikelijk dat een abonnement direct wordt geblokkeerd/opgezegd na een mislukte incasso. Normaal gesproken zou je eerst betalingsherinneringen moeten ontvangen met daarin instructies hoe je het bedrag alsnog kunt overmaken.

Helaas kunnen we je er hier op deze community niet mee helpen. Je zult toch echt contact moeten opnemen met de klanteNService. Ze hebben het momenteel erg druk, dus het kan inderdaad even duren.

Reageer