trein en metro | NS Community
beantwoord

trein en metro

  • 22 May 2023
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Ik zoek naar mogelijkheden voor een maandabonnement van Amersfoort Schothorst naar Rotterdam Alexander en aansluitend 2 haltes met de metro.
In het verleden zou ik hiervoor een OV-jaarkaart hebben gekozen. Bestaat er nog zoiets?

icon

Beste antwoord door Thom 22 May 2023, 14:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is een AltijdVrij abonnement maar dat is alleen voor de trein. De OV-jaarkaart is ook voor mij zaliger nagedachtenis.

Ik woon zelf in Rotterdam Alexander! Ik reis met de trein en metro. Met de trein zijn er leuke abonnementen waar ik nu ook leuk gebruik van maak. Het zou leuk zijn als er ook een abonnement was voor de metro en ook de bussen en trams maar ook in heel Nederland! Op die manier kan je dan eigenlijk overal komen en is reizen nog leuker, soms reis ik expres naar waar NS bussen rijden om een bustour te maken.

Reputatie 4

Ik zoek naar mogelijkheden voor een maandabonnement van Amersfoort Schothorst naar Rotterdam Alexander en aansluitend 2 haltes met de metro.
In het verleden zou ik hiervoor een OV-jaarkaart hebben gekozen. Bestaat er nog zoiets?

dat is inderdaad altijd vroeger bij altijd vrij nu als dat zal wil met de bus net abbonnement kost 221,40 per maand als een jaar afsluit ken dit in tien termijnen betalen in een keer kan ook dan kost bedrag dit 2.214,00 dit kan bij htm arriva of connexiion ret afsluiten maar legt er aan als dit ook voordelig 

Reageer