Hoi ik heb een mail gekregen over dat ik 50 euro aan treinreis zonder geldig reis recht via ns flexmaar Ik ben bij het arriva poortje ingecheckt de reis van apeldoorn naar amersfoort nog gecontroleerd er was niets loos want de condocteur zei ook niets, hij stond wel langer en op wat te klikken bij mijn controlle toen ben ik in de verkeerde trein de sprinter naar t harde gegaan maar ik moest naar nijkerk maar daar stopte de trein niet dus van af t harde ben ik weer naar nijkerk gegaan en daar uitgecheckt
trein reis gemaakt zonder geldig reis recht
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen Anoukvluijk en welkom bij de NS Community!
Ik zie dat Thom al heeft uitgelegd wat er waarschijnlijk is gebeurd. Als je enkel bij Arriva hebt ingecheckt, maar gereisd hebt met de NS, zal je inderdaad geen geldig vervoerbewijs hebben gehad voor de NS trein, met dus de € 50 ‘boete’ als gevolg.
Ik weet echter niet wat voor transacties er precies zijn gemaakt, dus ik zou willen adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's kunnen nagaan wat er exact is gebeurd en wellicht iets kunnen corrigeren. Je kunt hen telefonisch bereiken (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.