Skip to main content
Antwoord

trein reis gemaakt zonder geldig reis recht

  • September 6, 2023
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Ik check elke ochtend gewoon in en uit bij de poortjes met mijn NS kaart. Ik ben er zeker van dat er niets is mis gegaan en toch krijg ik onderstaande mail: 

 

Beste heer Lammers, 
 
Op 5 september 2023 is met kaart **** **** **** 0585 van R. Lammers een treinreis gemaakt zonder geldig reisrecht.

Het correctietarief van € 50,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.
 
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op NS Klantenservice of stel uw vraag op de NS Community
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice

Beste antwoord door iMark

Met deze vraag moet je echt contact opnemen met Klantenservice.

Op deze community helpen reizigers andere reizigers en kunnen we niet bij klantgegevens. 

Is het toevallig een reis die begonnen is op Almere Muziekwijk? Daar zijn al meerdere meldingen over geweest.

 

2 reacties

iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • Antwoord
  • September 6, 2023

Met deze vraag moet je echt contact opnemen met Klantenservice.

Op deze community helpen reizigers andere reizigers en kunnen we niet bij klantgegevens. 

Is het toevallig een reis die begonnen is op Almere Muziekwijk? Daar zijn al meerdere meldingen over geweest.

 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 6, 2023

Ah ok, zal ik doen. 

 

Nee, traject Hilversum - Amsterdam.