Skip to main content

Ik check elke ochtend gewoon in en uit bij de poortjes met mijn NS kaart. Ik ben er zeker van dat er niets is mis gegaan en toch krijg ik onderstaande mail: 

 

Beste heer Lammers, 
 
Op 5 september 2023 is met kaart **** **** **** 0585 van R. Lammers een treinreis gemaakt zonder geldig reisrecht.

Het correctietarief van € 50,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.
 
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op NS Klantenservice of stel uw vraag op de NS Community
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice

Met deze vraag moet je echt contact opnemen met Klantenservice.

Op deze community helpen reizigers andere reizigers en kunnen we niet bij klantgegevens. 

Is het toevallig een reis die begonnen is op Almere Muziekwijk? Daar zijn al meerdere meldingen over geweest.

 


Ah ok, zal ik doen. 

 

Nee, traject Hilversum - Amsterdam. 


Reageer