Skip to main content

factuur-24327350-1704472559

factuur-24327350-1704472589

Ik heb een keer abonnement besteld in Nov.-2023 maar twee keer facturen en betaald. Ik wil geld terug.

factuur-24327350-1704472559

factuur-24327350-1704472589

Ik heb een keer abonnement besteld in Nov.-2023 maar twee keer facturen en betaald. Ik wil geld terug.


Kijk eens op de facturen welke periode het betreft. Een abonnement is doorlopend, dus zolang je niet zelf weer opzegt of wijzigt naar Flex Basis loopt het abonnement door en betaal je dus ook een volgende maand. 


Ik heb 1 keer abonoment betaald van iban nl71abna0818978430 en daarna heeft de ns de zelfde rekening afgeschreven  van iban abna0564152269,ik zou graag een bedrag terug zien op mijn bankrekening van 67,20


Dat kunnen wij niet regelen voor u. Neem contact op met de klantenservice. 


Ik heb 1 keer abonoment betaald van iban nl71abna0818978430 en daarna heeft de ns de zelfde rekening afgeschreven  van iban abna0564152269,ik zou graag een bedrag terug zien op mijn bankrekening van 67,20

Lijkt erop dat u dus 2 keer een Dal-Voordeel abonnement heeft op Saldo. 


Ik heb 1 keer abonoment betaald van iban nl71abna0818978430 en daarna heeft de ns de zelfde rekening afgeschreven  van iban abna0564152269,ik zou graag een bedrag terug zien op mijn bankrekening van 67,20

Lijkt erop dat u dus 2 keer een Dal-Voordeel abonnement heeft op Saldo. 

Of geld terug krijgt?


Zoals ik het lees heeft Reinierke eerst het bedrag zelf overgemaakt, en is het vervolgens ook nog automatisch afgeschreven. Facturen van NS worden in principe altijd automatisch afgeschreven. Als de automatische incasso mislukt, krijg je een betalingsherinnering met instructies om het zelf handmatig over te maken.

Neem zoals gezegd contact op met de klanteNService. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.


Reageer