Skip to main content
Antwoord

twee keer facturering

  • January 5, 2024
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

  • Op het juiste spoor

factuur-24327350-1704472559

factuur-24327350-1704472589

Ik heb een keer abonnement besteld in Nov.-2023 maar twee keer facturen en betaald. Ik wil geld terug.

Beste antwoord door Momo

Kijk eens op de facturen welke periode het betreft. Een abonnement is doorlopend, dus zolang je niet zelf weer opzegt of wijzigt naar Flex Basis loopt het abonnement door en betaal je dus ook een volgende maand. 

7 reacties

  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • January 5, 2024

factuur-24327350-1704472559

factuur-24327350-1704472589

Ik heb een keer abonnement besteld in Nov.-2023 maar twee keer facturen en betaald. Ik wil geld terug.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 5, 2024

Kijk eens op de facturen welke periode het betreft. Een abonnement is doorlopend, dus zolang je niet zelf weer opzegt of wijzigt naar Flex Basis loopt het abonnement door en betaal je dus ook een volgende maand. 


  • Op het juiste spoor
  • October 20, 2024

Ik heb 1 keer abonoment betaald van iban nl71abna0818978430 en daarna heeft de ns de zelfde rekening afgeschreven  van iban abna0564152269,ik zou graag een bedrag terug zien op mijn bankrekening van 67,20


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • October 20, 2024

Dat kunnen wij niet regelen voor u. Neem contact op met de klantenservice. 


Forum|alt.badge.img+1

Ik heb 1 keer abonoment betaald van iban nl71abna0818978430 en daarna heeft de ns de zelfde rekening afgeschreven  van iban abna0564152269,ik zou graag een bedrag terug zien op mijn bankrekening van 67,20

Lijkt erop dat u dus 2 keer een Dal-Voordeel abonnement heeft op Saldo. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 20, 2024

Ik heb 1 keer abonoment betaald van iban nl71abna0818978430 en daarna heeft de ns de zelfde rekening afgeschreven  van iban abna0564152269,ik zou graag een bedrag terug zien op mijn bankrekening van 67,20

Lijkt erop dat u dus 2 keer een Dal-Voordeel abonnement heeft op Saldo. 

Of geld terug krijgt?


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 20, 2024

Zoals ik het lees heeft Reinierke eerst het bedrag zelf overgemaakt, en is het vervolgens ook nog automatisch afgeschreven. Facturen van NS worden in principe altijd automatisch afgeschreven. Als de automatische incasso mislukt, krijg je een betalingsherinnering met instructies om het zelf handmatig over te maken.

Neem zoals gezegd contact op met de klanteNService. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.