Storneren is niet slim, het systeem.zal je nu aanmaningen sturen. Zijn de afschrijvingen niet conform jouw facturen? Via chat of social.media (Twitter, facebook) kun je bestanden, foto's sturen aan NS klantenservice.
Was advies van dame aan de telefoon.
Heb je een chatlink voor me ?
Uit een ander topic:
Er lijkt dus iets misgegaan te zijn, waardoor er alsnog een bedrag geïncasseerd is?
Als dat dubbel is en de dame aan de telefoon gezegd heeft dat je de dubbele incasso (let op het factuurnummer) mag terugboeken/storneren dan lijkt dat me prima.
De chat vind je op https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Eerder waren er vragen over dat er rond de 6e februari niets was afgeschreven, terwijl dat wel de planning was. Lijkt er op dat deze incasso's er op nieuw ingezet zijn en nu dubbel gegaan zijn. Bij een fout van NS kan ik begrijpen dat men bij de klantenservice zegt 1x te storneren. Hou het in ieder geval in de gaten.
Er was inderdaad iets misgegaan met het afschrijven waardoor deze dubbel zijn afgeschreven. We hebben de fout hersteld en gisteren de betaling teruggestort. Tevens hebben wij deze reizigers op de hoogte hiervan gesteld.