beantwoord

twee keer maandbedrag traject afgeschreven

  • 14 February 2023
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Goedendag,

Vandaag kwam ik erachter dat er twee dagen achter elkaar het maandbedrag was afgeschreven. Ik heb 1 keer het bedrag tereug gehaald. Wel zie ik dat januar de zesde ook een bedrag is afgeschreven bij ingang van het traject  maar diit zie ik niet in de gegevens van mijn NS . Waar kan ik de foto's uploaden zodat ik kan laten zien dat januari en februari betaald  zijn ? 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 16 February 2023, 20:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Storneren is niet slim, het systeem.zal je nu aanmaningen sturen. Zijn de afschrijvingen niet conform jouw facturen? Via chat of social.media (Twitter, facebook) kun je bestanden, foto's sturen aan NS klantenservice.

Was  advies van dame aan de telefoon.

Heb je een chatlink voor me ? 

Badge +3

Uit een ander topic: 

Er lijkt dus iets misgegaan te zijn, waardoor er alsnog een bedrag geïncasseerd is?

Als dat dubbel is en de dame aan de telefoon gezegd heeft dat je de dubbele incasso (let op het factuurnummer) mag terugboeken/storneren dan lijkt dat me prima.

De chat vind je op https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Badge +3

Nog weer eentje 

 

Reputatie 7
Badge +3

Eerder waren er vragen over dat er rond de 6e februari niets was afgeschreven, terwijl dat wel de planning was. Lijkt er op dat deze incasso's er op nieuw ingezet zijn en nu dubbel gegaan zijn. Bij een fout van NS kan ik begrijpen dat men bij de klantenservice zegt 1x te storneren. Hou het in ieder geval in de gaten.

Er was inderdaad iets misgegaan met het afschrijven waardoor deze dubbel zijn afgeschreven. We hebben de fout hersteld en gisteren de betaling teruggestort. Tevens hebben wij deze reizigers op de hoogte hiervan gesteld.

Reageer