Twee vragen over NS Flex voor blinden en slechtzienden

  • 9 January 2023
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb twee vragen over dit abonnement:
1. Waarom moet de aanvraag op papier en per post gebeuren? Is dit niet een beetje… ouderwets en niet-doelgroepgericht?
2. Met OV Chip Plus hoefde niet te worden omgecheckt tussen treinvervoerders. Heel fijn, want overstappen zijn vaak kort. Nu doet NS met dit abonnement een stap terug qua toegankelijkheid. Waarom?  
 


3 reacties

Goedemiddag VIRM.

Er is inmiddels meerdere keren duidelijk aangegeven dat wij via de NS Community met betrekking tot dit onderwerp niets meer voor je kunnen betekenen dan wat we al hebben gedaan. Er is een klacht voor je ingediend waar je als het goed is binnen enkele weken over wordt benaderd. Wij gaan op de Community niet meer in op vragen hierover.

De eerste vraag is niet eerder gesteld.
Daarnaast heb ik een klacht ingediend over het fiasco met gtbv, niet over NS Flex voor blinden en slechtzienden. Dus ik snap het niet. 

Bovendien wilde je in dat andere topic suggesties voor bijvoorbeeld aanduidingen op poortjes (want niet iedereen kan braille, dat snap je toch wel?), om vervolgens eigenlijk aan te geven dat ik kan opdonderen met mijn suggestie. Wat wil je nu?

Tja, en dan geen moeite meer nemen om inhoudelijk te reageren. Sneu.
 

Reageer