Skip to main content
beantwoord

uitstaande schulden

  • 27 November 2023
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb onbetaalde schulden. Er staat dat mijn abonnement is opgezegd. Ik wil een betaling uitvoeren, maar ik krijg geen toegang tot de link die het bedrijf ns mij ter betaling heeft gestuurd. Hoogstwaarschijnlijk is mijn schuld naar een andere beursvennootschap gestuurd. Hoe en waar moet ik betalen? Is er iemand die hierbij kan helpen?

Beste antwoord door MoDe

Als jouw abonnement door NS is opgezegd dan zijn jouw schulden overgedragen aan een incassobureau en gaat jou dat €40 aan extra kosten opleveren. Het incassobureau zal nu contact met jou opnemen.

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 27 november 2023

Als jouw abonnement door NS is opgezegd dan zijn jouw schulden overgedragen aan een incassobureau en gaat jou dat €40 aan extra kosten opleveren. Het incassobureau zal nu contact met jou opnemen.


  • Op het juiste spoor
  • 27 november 2023

Heel erg bedankt voor de informatie. Ik kan niet reizen. Ik kan mijn schuld niet betalen. Ik wacht gewoon tot iemand contact met mij opneemt.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 27 november 2023
Deepblue_35 schreef:

Heel erg bedankt voor de informatie. Ik kan niet reizen. Ik kan mijn schuld niet betalen. Ik wacht gewoon tot iemand contact met mij opneemt.

Je kunt pas weer een abonnement afsluiten als de schulden zijn betaald.


  • Op het juiste spoor
  • 15 april 2024

Ik ben een van mijn rekeningen vergeten te betalen omdat ik onlangs van huis ben veranderd, mijn kaart is uitgeschakeld Toen ik de e-mails bekeek, vroeg NS op 2 april om betaling, maar helaas heb ik de e-mail niet gezien. de haast om te verhuizen. De brieven zijn niet aangekomen omdat ik mijn adres heb gewijzigd. Ze schreven dat ze de schuld zouden overdragen aan een incassobureau. Hoe kan ik mijn factuur betalen en wil ik mijn kaart opnieuw activeren? Dank je voor je hulp.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 15 april 2024

Hoi BKTS,

Als de schuld wordt overgedragen aan het incassobureau, zullen zij contact met je opnemen. Ik weet het niet 100% zeker, maar neem aan dat zij zullen beginnen met een e-mail.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 15 april 2024
BKTS schreef:

Ik ben een van mijn rekeningen vergeten te betalen omdat ik onlangs van huis ben veranderd, mijn kaart is uitgeschakeld Toen ik de e-mails bekeek, vroeg NS op 2 april om betaling, maar helaas heb ik de e-mail niet gezien. de haast om te verhuizen. De brieven zijn niet aangekomen omdat ik mijn adres heb gewijzigd. Ze schreven dat ze de schuld zouden overdragen aan een incassobureau. Hoe kan ik mijn factuur betalen en wil ik mijn kaart opnieuw activeren? Dank je voor je hulp.

Allereerst zul je jouw nieuwe adres moeten doorgeven aan NS. Welke uiterste betaaldatum stond er in de email? Omdat je het hebt over abonnement activeren vermoed ik dat jouw schuld doorgestuurd is naar een incassobureau en zou jij op hun bericht moeten wachten. Het incassobureau zal jouw huidige adres niet hebben dus zul je contact op moeten nemen met NS klantenservice via de andere kanalen. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt pas weer een nieuw abonnement afsluiten als jouw schuld is betaald.

 


Reageer