beantwoord

Uw rekeningnummer!!

  • 11 July 2022
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Ik probeer geld aan de ns over te maken, maar krijg de melding dat ik geen geld naar deze rekening over kan maken omdat het een buitenlands rekeningnummer is.

 

Kunt u mij wellicht een betaallink sturen? 

 

Tip: voor zo'n groot bedrijf zou het geen overbodige luxe zijn als de klant gewoon in 'mijn ns' zou kunnen betalen. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 11 July 2022, 11:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Probeer NL14ABNA0576850675

Overigens is dit geen kanaal of postadres van Klantenservice en alles wat u schrijft is openbaar.

In het algemeen is het verstandig te betalen op de wijze die NS aangeeft. Dan wordt alles geautomatiseerd en razendsnel verwerkt, en loopt u minder snel tegen een te grote betaalachterstand aan met alle vervelende gevolgen en kosten van dien. Bedenk dat het criterium is dat het op tijd op de rekening van NS staat, en niet alleen dat u heeft betaald. Op deze wijze betalen kost meer verwerkingstijd.

Het ligt er even sterk aan waarvóór je geld wil overmaken. Voor alles is een apart rekeningnummer. Als dit voor abonnementsgelden is, dan krijg je zelf een e-mail of brief met alle informatie om het over te maken, als het incasseren door oNS niet is gelukt.

Reageer