Skip to main content

Titel zegt het al, ik heb mijn abonnement veranderd van NS Flex naar Weekend vrij en nog niets ontvangen na 1 uur, alleen het eerste mailtje gekregen '’ Wij hebben onderstaande wijziging ontvangen. Zodra uw aanvraag verwerkt is, ontvangt u een bevestiging per e-mail. '’

Kan ik nu gelijk reizen of kan dit weer jaren duren?.. 

Kijk eerst even of het in de spam/junkmail staat en als dat niet lukt, bel Klantenservice, 030 7515155.

 

Als dat bericht er is, kunt u direct weer jaren reizen. 😇


Beste @Thom ik heb alles gechecked, nog helemaal niets en de consumenten service zegt dat ik moet wachten omdat het automatisch gaat, dat is dus helaas niet het antwoord dat ik wil horen, want ik sta hier in de koude avond zonder een abonnement nu...


Zodra het gekozen abonnement in Mijn NS (website) staat is het goed. In de NS app kan je niet zien welk abonnement je hebt (wel instellen om de prijzen van reisadviezen te tonen).

Die tweede bevestigingsmail zal later wel komen, dat maakt verder niet uit.


Reageer