Titel zegt het al, ik heb mijn abonnement veranderd van NS Flex naar Weekend vrij en nog niets ontvangen na 1 uur, alleen het eerste mailtje gekregen '’ Wij hebben onderstaande wijziging ontvangen. Zodra uw aanvraag verwerkt is, ontvangt u een bevestiging per e-mail. '’
Kan ik nu gelijk reizen of kan dit weer jaren duren?..
Kijk eerst even of het in de spam/junkmail staat en als dat niet lukt, bel Klantenservice, 030 7515155.
Als dat bericht er is, kunt u direct weer jaren reizen.
Beste
Zodra het gekozen abonnement in Mijn NS (website) staat is het goed. In de NS app kan je niet zien welk abonnement je hebt (wel instellen om de prijzen van reisadviezen te tonen).
Die tweede bevestigingsmail zal later wel komen, dat maakt verder niet uit.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.