beantwoord

Veranderen van station met jaarabonnement fietsenstelling?

  • 19 April 2024
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb voor Almere een fiets abonnement afgesloten een paar maanden geleden. Nu ben ik inmiddels in het bezit van een auto dus gebruik de fiets daar niet meer. Ik heb nog wel een fiets in Amsterdam die ik graag zou willen stallen. Kan ik het station wijzigen? 

 

Daar zou ik heel blij mee zijn! 

 

Vriendelijke groet,  

 

Milou R.

icon

Beste antwoord door Laura NS 19 April 2024, 14:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor zover ik weet kan dat niet. Je kunt het beste bellen, chatten of een bericht sturen via X of Facebook met deze vraag.

Wat MoDe zegt is correct. Je dient in ieder geval je oude abonnement op te zeggen en kan daarna een nieuwe aanvragen bij de juiste stalling. Dit kan wel allemaal op dezelfde OV-chipkaart mits deze nog lang genoeg geldig is.

Reputatie 7
Badge +3

Hou bij opzeggen er rekening mee dat je geen volledige restitutie krijgt van de vooruitbetaalde maanden.

Badge +3

Hou bij opzeggen er rekening mee dat je geen volledige restitutie krijgt van de vooruitbetaalde maanden.

Dat krijg je wel, want de stallingsabonnementen in Almere kosten 80 euro per jaar. Zie deze tabel (waar het nog 75 euro was).

Alleen bij het duurste abonnement gelden andere vergoedingen (omdat die stallingen ook maandabonnementen hebben, en ze niet willen dat je een jaarabonnement neemt en dat na een paar maanden stopt).

 

Reageer