Skip to main content

Ik had een uitcheck vergeten op 3 maart,
Er werd mij 20 euro in rekening gebracht.Toen ik een aanvraag deed om het geld terug te krijgen, kwam ik erachter dat ik het niet terug kon krijgen, wat moet ik nu doen?

Wat was de reden waarom teruggave werd geweigerd? 


Goedenavond S Z,

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.


Goedenavond S Z,

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

chat lijkt problematisch te zijn en kan niet worden geopend,


De Klantenservice is overbelast en de wachttijden zijn lang. Dat betekent dat het niet zo snel gaat als mensen zouden willen en dus zijn er wachttijden. Het is een kwestie van geduld, het is niet anders.

Het zou wel handig zijn als u aangaf waardoor het is geweigerd. NS is er doorgaans vrij ruim in. Het is ook niet zo dat u het automatisch terugkrijgt als u bij de uitcheck niet correct heeft afgerekend.


Reageer