Ik had een uitcheck vergeten op 3 maart,
Er werd mij 20 euro in rekening gebracht.Toen ik een aanvraag deed om het geld terug te krijgen, kwam ik erachter dat ik het niet terug kon krijgen, wat moet ik nu doen?
Wat was de reden waarom teruggave werd geweigerd?
Goedenavond S Z,
De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Goedenavond S Z,
De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
chat lijkt problematisch te zijn en kan niet worden geopend,
De Klantenservice is overbelast en de wachttijden zijn lang. Dat betekent dat het niet zo snel gaat als mensen zouden willen en dus zijn er wachttijden. Het is een kwestie van geduld, het is niet anders.
Het zou wel handig zijn als u aangaf waardoor het is geweigerd. NS is er doorgaans vrij ruim in. Het is ook niet zo dat u het automatisch terugkrijgt als u bij de uitcheck niet correct heeft afgerekend.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.