Vorige week 4 november heb ik voor het eerst mijn ns-flex “weekend vrij” abbonement aangepast.
Dit omdat ik een lange rit ging maken doordeweeks en me opviel dat een korting daarbij handig zou zijn.
Omdat ik wist dat mijn weekend vrij abbonement geen 40% korting in daluren had, wou ik dit aanpassen. Hierbij heb ik per ongeluk een ns-flex daluren aangezet ipv de ns flex “weekend vrij” met add-on daluren aangezet.
Omdat ik dacht een weekend vrij abbonement aan te hebben staan, heb ik het weekend gewoon gereisd op mijn kaart. Tot mijn schik zag ik vandaag vrij hoge reis kosten in mijn reishistorie staan.
Hier heb ik over proberen te bellen met de klantenservice. De klantenservice heeft mijn abbonement wel weer aangepast naar ns flex weekend vrij, maar ondanks mijn jaren lange klanditie en duidelijke vergissing, vertelde ze me dat ze niks konden doen aan de gemaakte reis kosten.
Nu vraag ik me af of het toch mogelijk is, om wat met deze gemaakte kosten te doen?
Voel me namelijk als klant in de kou gezet, met extra hoge kosten. (En omdat NS een monopolie heeft op het trein verkeer is er ook geen mogelijkheid om te switchen van profider van dienst.)
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineel