Skip to main content

Hoi, 

 

Zojuist krijg ik een factuur toegestuurd maar ik heb een paar maanden geleden een NS Flex Dal Voordeel abonnement afgesloten voor €2,50 per maand, hoezo krijg ik dan nu een factuur van €67,12???? 
 

Ik hoor graag van u! 
 

Groetjes, 

Femke Burcksen

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden.

Als daaruit blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


De factuur is voor de reiskosten. Dal voordeel geeft 40% korting.


Reageer