Skip to main content

Beste,

Vandaag kreeg ik een factuur van de NS van €415. 

Dit vind ik nogal vreemd omdat ik het maandabonnement NS Flex Altijd Vrij heb, waarvan de kosten €354 per maand bedragen.

Weet iemand wat er fout kan zijn gegaan?

Alvast bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groet,

Eugene

NS Flex-abonnementen zijn alleen geldig voor reizen per trein. Hebt u wellicht ook gereisd met bus, tram en metro? Die kosten komen er dan nog bij. Dat geldt ook voor bijvoorbeeld de huur van een OV-fiets.

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app), bij Betaaloverzicht, een gespecificeerde factuur downloaden waarop u precies kunt zien waarvoor de kosten in rekening worden gebracht.

NS Flex-abonnementen zijn alleen geldig voor reizen per trein. Hebt u wellicht ook gereisd met bus, tram en metro? Die kosten komen er dan nog bij. Dat geldt ook voor bijvoorbeeld de huur van een OV-fiets.

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app), bij Betaaloverzicht, een gespecificeerde factuur downloaden waarop u precies kunt zien waarvoor de kosten in rekening worden gebracht.

Bedankt voor uw reactie Tochjo,

Ik heb het even gecheckt in Mijn NS, maar hier blijkt dat ik maar voor €10 met bus/tram/metro heb afgelegd. Ik zal met de klantenservice contact opnemen, want volgens mij klopt het niet.

Is er misschien een correctietarief in rekening gebracht? Dat moet ook te zien zijn op de factuur in uw betaaloverzicht. 

Reageer