beantwoord

verkeerde nota met abonnement die ik niet heb

  • 19 September 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

ik heb mijn Flex abonnement vorige maand gewijzigd naar ‘Flex basis’. Heb geld terug gekregen, dus helemaal goed, dacht ik. Dus niet….kreeg deze maand weer een nota voor abonnement kosten en voor de volgende maand staat ook al een bedrag genoteerd op mijn NS pagina, Op de zelfde NS pagina staat wel dat ik NS Flex basis heb. ik heb ook maar 1 Ov-kaart dus dat kan het niet zijn.

NS is niet te bereiken via  de chat (heb geen Facebook of X) Hoe kun je met NS communiceren?  zie nergens een mailadres ofzo…..  

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 September 2023, 19:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Henk Assen,

Dat tellertje op de homepage van Mijn NS kun je negeren, daar klopt al jaren geen hout van, vooral na een abonnementswijziging.

Op de factuur (te downloaden in Mijn NS onder Betaaloverzicht) staat als het goed is precies waar het bedrag voor is. Misschien loopt er nog een abonnement op een verlopen OV-chipkaart die je niet meer hebt?

De klanteNService is te bereiken per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Om te chatten klik je op de contactpagina op de knop ‘Chat met NS'.

Ik heb al een factuur en het is voor abonnementskosten (geen reizen gemaakt) verder heb ik geen extra kaart of recent een nieuwe kaart ontvangen. Ik sta nu al voor de 2de avond in de wacht voor de chat met NS…..

Badge +3

Er is een storing met recente facturen (geweest). Er ontbraken dingen, maar dat zou snel gecorrigeerd worden zegt men (NS).

Reageer