verlenging vrij reizen dagen ingeval van stakingen | NS Community
beantwoord

verlenging vrij reizen dagen ingeval van stakingen

  • 30 August 2022
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Door de stakingen is gebruik van mijn vrij reizen dagen beperkt, per 7 september loopt er 1 af. Gaat NS de geldigheid hiervan verlengen ? 

icon

Beste antwoord door Momo 30 August 2022, 15:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

NS zal de geldigheid daarvan niet verlengen. Keuzedagen zijn tegenwoordig een jaar geldig zodat er meer dan genoeg tijd was om deze al eerder te gebruiken. Morgen is bovendien vooralsnog de laatste stakingsdag, zodat u de Keuzedag vanaf donderdag nog kunt gebruiken. Wel kunnen er volgende week weer stakingen komen en dan landelijk. Wanneer precies is niet bekend maar u heeft dan in ieder geval nog donderdag, vrijdag en het hele weekend om de Keuzedag te gebruiken. 

Door de stakingen is gebruik van mijn vrij reizen dagen beperkt, per 7 september loopt er 1 af. Gaat NS de geldigheid hiervan verlengen ? 

Er wordt niet permanent gestaakt tot 7 september. U kunt na morgen voorlopig weer op reis 

OP vrijdag 9 september heb ik de reis naar Assen gemeld. hiervoor zou ik vrijreizen - geldig tot 14 september gebruiken. Maar helaas. 

Nu kan ik voorlopig door de stakingen niet vrijreizen gebruiken.

Ik verwacht dat NS de geldigheid duur verlengd net zoals in de corona tijd. Door de corona tijd heb ik nog steeds veel vrijreizen te benutten.

Ik reken op jullie positief besluit.

HN Komen

Reputatie 7
Badge +3

OP vrijdag 9 september heb ik de reis naar Assen gemeld. hiervoor zou ik vrijreizen - geldig tot 14 september gebruiken. Maar helaas. 

Nu kan ik voorlopig door de stakingen niet vrijreizen gebruiken.

Ik verwacht dat NS de geldigheid duur verlengd net zoals in de corona tijd. Door de corona tijd heb ik nog steeds veel vrijreizen te benutten.

Ik reken op jullie positief besluit.

HN Komen

U heeft 51 weken de tijd gehad om deze keuzedag te gebruiken. Voor zover bekend zijn er aankomend weekend geen stakingen, u zou dan de keuzedag kunnen gebruiken.

Reageer