Ik ontving een e-mail met onderstaande inhoud. In onze administratie stonden meerdere facturen van u open die NS voor u met elkaar verrekend heeft: | ||||||||||||
| ||||||||||||
Kan iemand mij uitleggen wat voor een onnodige ingewikkelde gang van zaken dit is? Ik heb sinds 2021 een flex abonnement weekend vrij en betaal maandelijks via automatische incasso 24,50 euro. Ik begrijp niet dat er plots sprake is van een debet en een credit factuur. Graag opheldering! |
Dit ziet er inderdaad wel wat apart uit. Dat bedrag van €34,70 is volgens mij het gewone bedrag voor Weekend Vrij met dalkorting en die €24,50 voor Weekend Vrij met dalkorting 65+. Misschien dat dat nu op deze manier apart wordt aangegeven of misschien had NS eerst ten onrechte het gewone bedrag berekend en wordt het zo recht getrokken. Hopelijk kan een moderator hier morgenochtend wat over zeggen of anders kun je contact opnemen met de klantenservice.
Er gebeuren meer vreemde dingen bij de factuurafhandeling. Ik kreeg vorige week opeens twee aparte facturen, een voor de abonnementskosten en een voor de reiskosten. De bedragen klopten overigens wel.
Ik zou bij twijfel inderdaad even contact opnemen met de klanteNService.
Het zal inderdaad om Weekend Vrij incl. dalkorting gaan, waarop de 65+ korting niet verrekend is.
Er is dus weinig aan de hand zolang factuur 420006139032 nog niet geïncasseerd is.
Verbazingwekkend dat de NS dus blijkbaar wél facturen waarbij je iets tegoed hebt kan corrigeren/verrekenen!
Voor zakelijke klanten is dat de normaalste zaak van de wereld, maar denk niet dat
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.