Ik heb een vraag, hoe kan het dat terwijl ik een vast abonnement heb van vrij reizen ik de ene maand 388 euro heb moeten betalen en de andere maand maar 360?
Bladzijde 1 / 1
In MijnNS kun je bij inloggen via de website jouw facturen raadplegen. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Mogelijk heb je met bus/tram/metro gereisd. Kom je er niet uit daar kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Wellicht ten overvloede: Altijd Vrij geldt alleen voor reizen met de trein, voor bus, tram en metro moet u gewoon betalen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.